PROJEKAT URADI SAMA: Reusable Grocery Bag



 Srpski      English


Ćao svima! 💜

Nisam duži period objavljivala neki uradi sama projekat, pa je danas došao red na to. Naime, već dugo čitam i pratim teme u vezi sa očuvanjem životne sredine i smatram da je potrebno da svako od nas povede računa o tome koliko i kako zagađuje životnu sredinu i svesno krene da određene navike menja, jer jedino tako ćemo svi zajedno očuvati i zaštititi naš grad, državu, kontinent i potom čitav svet. Ništa se ne dešava odjednom, ali ako bismo krenuli svi odmah da delamo, priroda će nam uzvratiti višestruko. Krenimo prvo od toga da umesto beskorisnih plastičnih kesa koristimo platnene torbe koje će nam uštedeti dosta novca i pritom služiti dosta duže.

U ovom postu ću vam pokazati kako da sašijete jednostavnu platnenu pamučnu kesu bez ručki za kupovinu voća i povrća...


Materijal sam našla u prodavnici italijanske metraže na kilo Italtesgde možete naći izuzetno dobre materijale različitog sastava po jako niskim cenama. Kupila sam dva dezena, jedan koji bi išao kao postava, a drugi da bude lice. Odlučila sam se na ovaj dezen sa slike. Uz to sam kupile i jedan par pertli koje će poslužiti za vezivanje ovih platnenih kesa.


Plan mi je bio da sašijem dve platnene kese jedna 30x30cm druga 40x40cm tako da sam po tim merama isekla materijal, a potom ih sašila na šivaćoj mašini. Želela sam da ove platnene kese vezujem pertlama umesto da imaju klasične ručke. Gornji deo kesa sam porubila kao na slici, ostavivši dovoljnu širinu kroz koju mogu da provučem pertle.



Na kraju sam samo uvukla pertle i to je to. Ovaj uradi sama projekat je jako jednostavan, a vrlo koristan. Platnene pamučne kese možete prati u mašini za veš i koristiti bezbroj puta. Na taj način ćete doprineti smanjenoj upotrebi plastike i biti jedni od eco-friendly građana. 

Za ovaj uradi sama projekat inspiraciju sam našla na sajtu Going Zero Waste. Na ovom sajtu sam naišla na dosta zanimljivih tekstova vezanih za očuvanje životne sredine i na dosta korisnih saveta kako da postanemo više ekološki svesni. Razmislite o tome koliko često kupujete plastične kese čak i onda kada vam nisu ni potrebne, samo iz navike. Trudite se da ih ne koristite ili bar što je moguće manje. Ako niste do sada koristili platnene kese, neka vas ovaj post inspiriše i motiviše da počnete da ih koristite umesto plastičnih kesa. 

U jednom od narednih tekstova ću pisati više na temu ekologije.

__________________________

Da li vam se sviđa ovaj uradi sama projekat?
Da li ste i koliko eco-friendly osoba? 💚

Pišite mi u komentaru ispod 👇👇👇
xoxo Andrijana











Comments

Post a Comment

budite dovoljno hrabri da život živite kreativno