Projekat uradi sama: Chunky Chain Necklace



 Srpski      English


Ćao svima 💜

Evo jednog uradi sama projekta nakon dužeg vremena 😊 Naime, vidim da se ogrlice u vidu lanca ponovo vraćaju u modu, pa sam odlučila da osvežim svoju kolekciju nakita novim lančićima, razmišljala sam da li da kupim, a onda sam shvatila da mogu istu da napravim za duplo manje novca, pa eto ideje...

U prodavnici repromaterijala Piccolino pronašla sam jedan deblji i jedan tanji lanac, kao i alkice i deo kojim se kači ogrlica. Lanci se kupuju na metar, nije moguće manju dužinu uzeti.

Što se dužine lanaca tiče, odlučila sam da deblji lanac bude dužine 47 cm, a tanji 60 cm. Možete dodati i neki privezak na manji lanac, ali ja sam išla na varijantu bez. Potom sam dodala alkice i to je to.
Nadam se da vam se svideo ovaj uradi sama projekat. Imam  u planu da napravim i srebrni lanac, pa da onda uklapam uz kombnacije. Ove ogrlice se mogu nositi uz veliki broj stvari, ja obožavam da je nosim uzmeni belu oversize košulju.

Ukoliko vas moj post bude motivisao da i same napravite ovakvu ogrlicu, tagujte me na instagramu ili okačite sliku ovde ispod posta.

Do narednog ✋👄

xoxo Andrijana 








Comments

budite dovoljno hrabri da život živite kreativno